If I ain't got you

tja alla coola. förlåt min fruktansvärda uppdatering! finns inga ursäkter. utom att jag mått som ett helvete hela dagen. nya tag! och apropå det så jobbar jag för tillfället på en ny blogg, på devote dessutom..! känns riktigt bra att få starta om lite på nytt och inte hänga kvar här i evigheternas evighet. som ni läste igår så gjorde jag ju lite hemlisar som ni inte fick veta om då, så nu kan jag ju vara lite snäll och avslöja vad det var..! Mina favvo tvillingar fyllde 15 år igår och jag och Lundström höll på att planera en överraskning till dem (eftersom att vi vet att de hatar överraskningar liksom, hehe)! Runt halv åtta var jag, Alexandra, Isabel, Johanna, Emma-Louise och Calle + hundar på plats utanför deras hus med presenter och grejer. Vi hade velat göra något riktigt stort men tyckte att det verkade säkrast att göra den lite enklare varianten och springa in och sjunga för dem. Hade en riktigt trevlig kväll med mina vänner jag inte träffat på ett bra tag..! Utom rosor var min och Alexandra's present till The Lien's en biokväll inklusive middag etc. Ser fram emot det själv! Men nu ska jag i alla fall sätta igång pluggandet tror jag! Puss, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0