vi vill tro att det var länge sen, men vi vet att det är nu.

maja och jag för ca en vecka sedan på delselius.

hej vänner. jag suger på att uppdatera, men jag hinner aldrig nu för tiden. it sucks. men snälla snälla stanna ändå kvar och läs bloggen kära ni!
kom precis hem från stan. One day, One dance var det ju. dansa för fred och så'n bra shit. blev rätt misslyckat om man säger så hahahaha. facebookeventet var fyllt men väl placerade med musikanläggning på sture p och allt, ja hur många var vi? 15 pers? najs. slutade med att jag och maja sprang efter alla snobbar på östermalm och skrek efter dem "SNÄÄÄÄÄLLLA DU KAN VÄL STANNA OCH DANSA EN LITENLITEN STUND, VI SKULLE BLI SÅ HIMLA GLADA!!! men hallå??! SNÄLLA, hörru, kom igen dååå! snäääääälla!" haha. hade det mys med min maji i alla fall. nu ska det pluggas och inget annat. hörs! xx

tack så mycket för alla uppmuntrande kommentarer på förra inlägget förresten, ni är världsbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0