woop woop

hemma nu. hade ett hemskt svenska prov idag och blev deprimerad. förtjänade därför en chai latte och en chokladtårta med Sara på barista efter skolan. myyyys med min tjej. blev på definitivt bättre humör och är snart redo att tala om min nya bloggadress....! har gjort världens längsta presentation som faktiskt kan vara värd att läsa om ni vill veta saker om mig. men jag måste ta adjö i lugn och ro till den här bloggen som jag faktiskt spenderat två och ett halvt år med nu innan jag gör en omstart. men håll utkik, det är inte långt kvar! nu ska jag sova lite och sedan plugga SO... taggar sönder. eller? i vilket fall som helst ska ni få bilderna från förra lördagen lite sent snart också! ha det najs. Puss

här om veckan, gillar hur mina fötter försvinner ner i täcket. hihi

Kommentarer
Postat av: Alexandra

LÄÄÄÄÄÄNKEEEEEEEEEEEEEEEEN!

2011-09-22 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0